Felvidéki kirándulás

Pályázat keretében a 7. évfolyamosok Szlovákia magyarlakta részére látogattak el. Részletek a tovább gombra kattintva

Felvidéken jártunk
Iskolánk hetedikesei a tanév utolsó heteiben  Szlovákia magyarlakta részén, a Felvidéken jártak: Utunk Révkomáromban kezdődött. Jókai Mór szobránál és Bartók Béla domborművénél emlékszalagot helyeztünk el, Kékkő várában Balassi Bálint előtt tisztelegtünk, majd Mikszáthfalva érintésével Rimaszombatra értünk. Tornalján látogattuk meg a több mint 600 fős Kazinczy Ferenc Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskolát, ahol nagyon kedves vendéglátóink voltak. Bejártuk a Szepesség legszebb helyeit, Iglón a szálláshelyünkről a Magas -Tátra hófödte csúcsait is láthattuk. Jártunk a Gombaszögi-cseppkőbarlangban, Krasznahorkán, Betléren az Andrássy-család vadászkastélyában. Megkoszorúztuk Thököly Imre síremlékét Késmárkon, de a Nagysallói csata emlékhelyét is. Lőcse város főterén megnéztük a Szent Jakab templomot és a szégyenkalodát. Végül Besztercebánya nevezetességeivel ismerkedtünk meg.
Köszönjük mindazoknak, akik lehetővé tették ezt a csodálatos kirándulást, kiemelten a
Scool-Túra Kft-nek.
Rendkívül tartalmas napokat töltöttünk együtt, életre szóló emlékeket szereztünk, barátságokat kötöttünk.